Lâ edrî

Lâ edrî
@bengin
Nereye gidilirdi, hiçbir yere gitmezken?
Öğrenci
Erciyes Üniversitesi
4 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Bir gün benden nefret edeceksen şimdi et. Kader üstüme üstüme gelirken sen de katıl ona; Olan oldu her şey bitti, dedikten sonra bir de sen çıkma artık Rüzgarlı gecenin gündüzünde,yağmur olup yağma. Yıkılmak kaderde varsa, geciktirme bu işi.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"En çok ne varsa bende,en az istediğim odur sanki."
"Kulağına hoş gelmeyeni nasıl seversin;Nasıl basarsın bağrına,seni böyle inciteni?"
"Güzel bir gün olacak diye söz verip beni aldattın.Niçin paltosuz yollara düşürdün beni?"
"insanlar unutmaya, avunmaya çalışıyorlar, öğrenmeye değil."
Sayfa 55