Eğer ben dünyadan yok olsaydım... Nasıl olacağını hayal etmeye çalıştım. Herhalde yaşanmış en kötü olay olmazdı. Herkes eninde sonunda ölüyordu. Ölüm oranı yüzde yüzdü. Böyle bakınca mutlu ya da mutsuz bir ölüm olacağı hayatını nasıl yaşadığına bağlıydı.
Kendim olmaktan öyle sıkıldım ki. Güzel ben. Çirkin ben. Sarışın. Kumral. Milyonlarca lanet olası moda değişimi geçirip yine de kendimden kurtulamıyorum.