İlk görüşte aşk yoktur
7/10
·400 syf.··
2026 58. kitabı
Ask zamna alan bjseydin ve bunun yüksek çoğunluğu erkeğin cabalamasiyla oluşur özellikle yıllardır erkekler rtarafindan ihanete uğrayıp kandiriliyorsaniz Ben dee evet sadece dee onun bana aşık olabileceğine inanmadım yani inanmak istemedim hep inkar ettim benim içim çabaladı onu ne jadar istersem ittim tekrar geldi ama onu sonda öyle bur ittim ki artık gelmek istemiyor şimdi sıra bende korkularım üste gidip gecmiste olan şeyleri unutmam ve onunla bir yola çıkmak istiyorum peki onun kırdığım kalbini nasıl onaricam
Aşk
Sıkı FıkıEmma Chase · Ephesus Yayınları · 2016343 okunma
8/10
·544 syf.··
2026 24. kitabı
"*Ülkenin adı ne? *Türkiye. Herkesin aşık olduğu ama kimsenin fethetmeye cesaret edemediği topraklardan geliyorum. *Ülken olmak isterdim. Ayrıldığında delicesine özlediğin, kavuşmak için gün saydığın ülken olmak isterdim." Ne güzel satırlardı bunlar Maral ya, kalemine sağlık... Bu serinin 2. kitabını da severek okuduğumu söyleyebilirim. Bu kitapla evren iyice sarıp sarmaladı beni.. Karakterlere alıştım. Hikayeyi benimsedim. Elzem'i daha iyi anladım. Diğer kızları anlamaya çalıştım. Doğa ve Asil favorilerimden zaten.. Mara cinsin teki, ne zaman konuşsa o kızın kafasını duvara sürtmek istiyorum. Ama ama hiçbiri Itır kadar nefretlik değil. Elzem'in annesinin genleri halt etmiş. Bu kızın dna'sına kesinlikle iblis anası işlemiş. Başka hiçbir açıklaması olamaz. O kıza en normal gününde bile tahammül edemiyorum. Onunki klan özelliği falan değil, o kız tam bir şımarık velet.. Arada bir canı isteyince ablasını korumakla olmaz kardeşlik.. Yazık ki Elzem hayatını bu kıza adamış. Çok üzüldüm onun adına.. Sayfalarca Itır'a nefret kusabilirim o yüzden.. Itır nefretliği dışında genel olarak iyiydi. İlk kitaptaki pusula ve Elzem'in arasındaki bağı çok beğenmiştim. Her şey burada kalmadı tabi ki.. Bir de işin ucu Afra ve Elzem arasındaki olaya bağlandı. O yüzden ortalık fena karışık.. Savcı meselesi desen, beklediğim gibi çıktı. Meliz'in yardım aldığı kişi oymuş. Ve Elzem'in bunu öğrendiği sahne.. Off, çok fenaydı ya.. Okumaktan çok zevk aldığım bir çift olur kendileri.. Daha çok sahneleri olmasını çok isterdim. Elzem sonlara doğru onunla daha çok yakınlaştıklarından, onunla sık sık bir araya gelip sohbet ettiklerinden, büyü çalıştıklarından bahsediyordu. O sahneleri bu şekilde onun ağzından dinlemeyi değil de direkt okumak isterdim. Zaten iki farklı ırkta oluşları yetmiyormuş
Medusa’nın Ölü Kumları 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20241,466 okunma
Reklam
10/10
·560 syf.··
2026 18. kitabı
Selam kızlar! Fırtına Zamanı kitap yorumuyla geldim Konusu: Zengin bir ailede şımartılarak büyümüş Melek, babasıyla inatlaşması sonucunda yaşam tarzına hiç de uygun olmayan Karadeniz’in bir köyüne öğretmenlik yapmaya gider. Orada ise yıllar önce kötü bir şekilde reddettiği abisinin en yakın arkadaşını Yüzbaşı olarak karşısında bulur. Yorumum: Yorumumu okumaya başlamadan önce kemerinizi sıkıp ağlasanız iyi olur çünkü upuzun bir yorum sizi bekliyor Çünkü bu kitabı anlatmaya doyacağımı hiç zannetmiyorum Öncelikle yazarımızın kaleminden başlayayımm. Sedef Abla’dan okuduğum ilk kitap Fırtına Zamanı oldu. Haliyle kitabı okumadan önce kalemine dair hiçbir bilgim yoktu ve biraz tereddüt içerisindeydim. Bu tereddütün ilk sebebi az önce bahsettiğim gibi yazardan daha önce kitap okumamış olmamdı. İkinci sebepse daha önce kalemine aşina olmadığım bir yazardan komedi kitabı okuyacak olmaktı. Çünkü ben her kitabın mizahını beğenen bir insan değilim. Komedi kitaplarına karşı aşırı seçiciyim fakat gelin görün ki Fırtına Zamanı beni ters köşe yapmaktan yerin dibine vurdu vurdu çıkardı Kitaba başlar başlamaz yazarımızın anlatım tarzı bu önyargımı bir çırpıda sildi İlk birkaç sayfayı okuduktan sonra zaten kitaba dair beklentilerim tavan yaptı ve kitabın sonuna kadar her seferinde beklentim bir üst basamağa taşındıı. Öyle ki kitabın son sayfasını okumayı hiç istemedim çünkü son sayfayı okuduktan sonra devam edebileceğim ikinci bir kitap yoktu elimde ve o son sayfayı okumakta o kadar zorlandım ki size anlatamam!!! Kitap hakkında daha konuşursam asla susmayacağım o yüzden hızla karakterlere geçiyorum ve kitabın genel akışını da onların arasına sıkıştırmayı ihmal etmiyorum Melek Öğretmenimiiz… arkadaşlar ben şımarık kadın okumaya bayılan bir okurum. Siz seversiniz sevmezsiniz beni
Fırtına ZamanıDuruMavii · Vera Kitap · 2026181 okunma
5/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2026 11. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2026 20:47
CATRIONA WARD-SOKAĞIN SONUNDAKİ EV . . . Kitabımızın ana karakteri Ted,kedisi Olivia ve Dee Dee isimli kadının ağzından anlatılıyor. Ted kedisi Olivia ve kızı Lauren ile yaşıyor. Ted'in garip bir kişiliği var, kimseyle konuşmayan, muhatap olmayan ,çok dışarı çıkmayan ve düzenli olarak gittiği bir psikoloğu var yaşadıklarını sadece doktoru ile paylaşıyor ve çözüm arıyor. O yıllarda yaşanan kaybolan bir kızın şüphelisi olarak gazetelerde çıkıyor Ted ve kızın ablası Dee Dee bu haberi okuduktan sonra Ted'e yakın olmak için onun yakınında bir eve taşınır. Her gün bu adama odaklanıp onu takip etmeye ve delil bulmaya çalışır. Kitap bu karakterlerin içinde ilerlerken Ted gerçekten katil mi sorusu geliyor insanın aklına. Fakat kedisine ve kızına çok iyi davranan anlayışlı bir baba, bu insanın nasıl bir katil olabileceği düşüncesi bile şüpheye itiyor okuyucuyu. Kedisi Olivia'nın konuşması Lauren'in zor durumlarında ona yardımcı olması derken bu işin içerisinde başka bir iş var diye düşünmeye başlıyorsunuz. Satırlar ilerledikçe çok farklı bir hikaye ve çok detaylı bir anlatım ile kitabın yarısına kadar olayları anlamaya ve konuyu kavramaya çalıştım ama korkuyu hiç hissedemedim, okuduğum süre iiçinde gerilimi de çok hissedemedim . Fakat kitabı okuduğumda böyle bir sonuç beklerken sonunda bu kadar şaşıracağımı düşünmezdim. Çok farklı bir tür okuma oldu benim için psikolojik yönünün daha ağır bastığı bir kitaptı bu türü sevenlere tavsiye ederim
Sokağın Sonundaki EvCatriona Ward · İthaki Yayınları · 2023360 okunma
7/10
·368 syf.··
2026 3. kitabı
Cadılar Konseyi - Aytuğ Tunç Deveci #kitapyorumu “1. kitabın sonu” yazısını görüp geldim! Henüz özel bölümleri okumadım onları aslında devam kitabına başlamadan önce okumayı daha çok seviyorum ama belki de okurum. Okursam yorumlarım zaten. Ben şimdi ana kitabımıza karşı düşüncelerimden bahsedeceğimm. Öncelikle söylemek istiyorum ki SONUNDA BU KİTABI OKUYABİLDİM!! Bu kitap ne badireler atlattı, neler neler geldi başına? Biiiiir türlü okuyamadık ama ben en başından beri çok merak ediyorum ve gerçekten sonunda okuyabildim. Kitabı da sevdim. Beklediğime deydi diyebilirim. Kitap daha önce okuduğum fantastiklere benzemiyordu bu yüzden de farklı ve özgün buldum. Hikayemizde antihero bir karakter var (umarım doğru kullanmışımdır bu isim veriliyor diye biliyorum.) Ben antihero karakterler okumayı baya bir seviyorum. Psikolojileri bizden tarafta oluyor ama bir yandan da sağlıklı değiller. O çelişkiyi seviyorum galiba. Bu arada kitap da benim uzak olduğum bir tür. Fantastik evet ama sanırım gotik fantastiğe giriyor. Okuduğum 2. gotik fantastik ve gotik olması için içerisinde cadılar, kurt adamlar, vampirler vs olması yeterli oluyor mu bilmiyorumm. Bir yandan da bu türü okumayı seviyorum. Kitapta bir rüyanın aslında gerçek olması üzerine başlayan bir macera var. Ben bu olayı da okumayı seviyorum. Hepsi birleşince benlik bir şey ortaya çıkmıştı. Beğenmemem elde değildi zaten. (yorum aşırı dağınık oluyor yorum yazmayı da unutmuşum umarım anlatabiliyorumdur…) Yazarın kalemi beni çok büyülemedi. Puanımı buradan kıracağım. Kalemi kötü değildi aksine çooooook akıcıydı. Anlatım için de gayet yeterliydi. Belki biraz daha betimleme okuyabilirdik Bir dee William’ın diyalogları… William’ı pek sevemedim ve cringe oldum… Maalesef buradan da puan kıracağım. Kitabı okumayı düşünürseniz size
Cadılar KonseyiAytuğ Tunç Deveci · Ren Kitap · 202541 okunma
Tapinakcilar ve Haşşaşiler
Puan vermedi·390 syf.··
2026 1. kitabı
Tapinakcilar ile haşşaşileri harmanlamis yazar cokta iyi yapmis:) da... kitabi iki kere okursam italyanca ogrenebilirim' cesine cok italyanca iceriyor;(bu beni hem zorladi hemde gereksiz geldi... belki dee benim bu dille hic tanismamam etkendir...tarihi roman sevenler icin harika bir kurgu ve harika olay aralari gecisler ve tarihi bilgiler ile tavsiye edebilecegim bir kitap,,,PS=anlamadiginiz bir yabanci dili gormezden gelirseniz turkce aciklama kismi ile akiyor seruven;)
İnsan ve Hayat
Alamut'a DönüşErnst W. Heine · Yurt Kitap Yayın · 20021,983 okunma
Reklam
Reklam