... Şöyle diyemem mesela: Herkesin bildiği ölümü ben mahrem sandım. Hayat tabutun dışında öyle aldırışsız devam ediyor ki, içerde ben utandım! Dilencilerin, dileneceğine çalışsana, diye azarlanmaları gibi, ben de tabutun içinde hareketsiz yatarken, öleceğine yaşasana diye azarlandım ve kendi ölümümden utandım.
Kendi doğamı yadırgıyorum. Sence bu olağan mı? Bir bütünlük arıyorum çünkü kendimi darmadağın hissediyorum, dağılarak yok olacakmışım gibi hissediyorum. Peki sence bu olağan mı?