İsmihan.

İsmihan.
@benismok
Yok yok, kalkayım ben evde çiçeklerim bekler.
Hayat devam ediyor, diyorlar ya, bence yalan. Hayat bir yerden sonra duruyor.
Sayfa 20 - Everest Yay.·Kitabı okudu
Hikaye-Öykü
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızlık ailesizlikmiş meğer, yalan da olsa bir ailem olunca nasıl mutlu göründüğümü hissettim.
“Bana ait bir gezegen bulana kadar insanlara ve kendime zarar vermeye devam edeceğim.”
Sayfa 25·Kitabı okuyor
“Vücudumdaki dikiş sayısını artık bilmiyorum. Hayatımı diktiler. Oysa yırtmak için çok uğraşmıştım...”
Sayfa 24·Kitabı okuyor