"Hepimiz kurtarılmayı istedik. Bir sabah gelsin ve bir daha gece olmasın istedik. Çünkü şeytanlar karanlıkta parıldıyorlar. Parıldıyorlar ve sana eşlik ediyorlar. Eğer yüzünü aydınlığa dönmezsen, bir gece kazanacaklar."
"Şeytandan kurtulmanın tek yolu şeytana uymaktır. Karşı gelindi mi ruh kendi kendine yasakladığı şeyin özlemiyle hasrete düşer; kendi ürkünç yasalarının korkunçlaştırdığı ve yasallıktan çıkardığı şeye karşı duyduğu arzuyla marazileşir."