Batar değil, belki de çoktaaaan batmıştır da bizim haberimiz yok. Çünkü, bu memleket dediğin şey, Hurşit reisin mavnası değil ki denizde battığını göresin...!
Baksanıza, bu kötülüklere, alçaklıklara, ahlaksızlıklara hala sizin gibi kızıp bağıran çağıran, üzülen, dertlenen insanlar da var çok şükür. Ne zaman ki alışırız, artık bunlardan konuşmayız hiç, bunlar bize de olağan gelmeye başlar, işte o zaman batarız.