"Sen de mi korkunç hikayeleri seviyorsun?"
"Evet"
"Neden"
"Bilmem. Sen neden seviyordun?"
"Çünkü korktuğum zaman yaşadığımın farkına varıyordum."
"Ben de öyle," diye atıldım ama bunun ne demek olduğunu hiç anlamamıştım.
" Peki bu mücadele ne zaman bitecek ? "
" İkisinden biri pes ettiğinde. "
" Sence önce kim pes edecek ? "
" Bunun bir önemi yok. Önemli olan şey, asla ama asla pes etmemek. "