●B

●B
@beratsert
"ödün kopuyor değil mi o ellerinle kurup kendini hapsettiğin kaleyi yıkacak gücü olan birinden birinin kendisini, senin derinlerinde görmesinden ölesiye korkuyorsun. sen, zorluklarla başa çıkmakta gözüm kapalı 'o halleder' diyeceğim ya da bir gün düşsem elini kolunu feda edercesine yanımda kalacağını bildiğim tek kadınsın. ama ödün kopuyor, birine kapılmaktan. ne yazık ki görünmez olmak için uğraşmışsın, insanların arasından rahatça ve onlara değmeden geçebilmek için. ödün kopuyor birinin seni görüp, kendine katabilme ihtimalinden."
Aşk
Reklam
“İnsanı insan yaralar, yaralarını yine insan sarar.”
İnsan
Yolun yarısı geride kaldı. Bazen zor geliyor buna alışmak. Yoldaki çatallar aklımı aldı, en iyisi bir büyüğe danışmak… Ali Galip Bilge
Edebiyat
Bu çağdan etinizle, kemiğinizle nefret edeceğinize bir şeyler yapın. Güzel bir şeyler. Yerdekiler ve göktekiler desin ki "Orada güzel şeyler yapan birileri var." Bülent Parlak
1000k