....R....

....R....
@berc_este
Kitap okumadan meydan okuyamazsınız...! Nuri Pakdil
Bugün benim doğum günüm içim buruk çok sevdiğim birtaneciğim yanımda yok ama biliyorum ki beni görüyor özledim sonunun güzel olacağını biliyorum ve seni çok seviyorum
Acı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaçtığım bütün savaşların yaralarını taşıyorum. Fernando pessoa
Adalet
Acının şiddetli oluşu değil sürekli oluşu yoruyor bizleri...
Hayat
‘’Her hikayenin sonu vardır. Mutlu yada mutsuz ... Biter bir şekilde Ama önemli olan hikayenin nasıl bittiği değildir. Kendisidir hikayenin...
Hayat
Sevdiğini son kez gördüğünü bilmek mi,yoksa son kez görememek mi ?
Hayat