Senem

Senem
@bercestebirkadin
“Değişmeyen tek şey değşimin kendisidir.”
Canım Didem Madak sevgi, rahmet ve özlemle anıyoruz...
Kaçmaya çalıştım. Olmadı. Bu nedenle, çiçekli şiirler yazmayı Ruhum açısından faydalı buluyorum bayım. Neyse işte Ben her filmi hatırlarım Sinemaların hiç bitmeyen gecesine sığındığım çok oldu. "Sofi'nin tercihini" seyrederken çok ağlamıştım. Öpüşen Guramilerle ilgili bir film yapsalar Onu da mutlaka hatırlardım. İnsan içinde çevrilen bir çıkrığın sesini unutur mu? Hem sonra ben hatırlamaya alışkınım Bir "eşya toplayıcısıyım" bayım. Didem Madak
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
ama bunu da yazıyla yapıyorum. Acınası.
Başımı koyacak yer arıyorum. Konuşmayan, düşünmeyen, yazısız, alfabesiz bir boşluk. Feyyaz Kayacan
Gitmek?
Bir yerlerde kalma diyor kalbim, Yollar geçmeliymişim, Gitmem gerekiyor. (İnsan yokuşlu bir şeydir bana her daim, bu yol dümdüz, gitmem gerekiyor.) Birhan Keskin
İlgi duymuyordum. Hiçbir şeye ilgi duymuyordum. Nasıl kaçabileceğime dair hiçbir fikrim yoktu. Diğerleri yaşamdan tat alıyorlardı hiç olmazsa. Benim anlamadığım bir şeyi anlamışlardı sanki. Bende bir eksiklik vardı belki de. Mümkündü. Sık sık aşağılık duygusuna kapılırdım. Onlardan uzak olmak istiyordum. Gidecek yerim yoktu ama. İntihar? Tanrım, çaba gerektiriyordu. Beş yıl uyumak istiyordum ama izin vermezlerdi. Charles Bukowski

Senem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·114 syf.·
2021 4. kitabı
Didem Madak
8/10 · 11,6bin okunma