Yalnızlık, diye okumuştum, uzun bir kuyrukta olmak gibidir; ön tarafta iyi bir şeylerin olacağı vaat edilmiştir ve siz oraya ulaşmayı beklersiniz. Fakat kuyruk hiç ilerlemez, önünüze sürekli yeni insanlar geçer ve ön taraf, olmak istediğiniz yer gitgide sizden uzaklaşır; öyle ki an gelir, bu yerin size sunacak bir şeyi olduğuna inanmaz olursunuz.