Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uzun zamandır kitap okurken bu kadar gerildiğimi hatırlamıyorum. Sayfaları çevirdikçe rahatsızlik hissim giderek arttı. Yüze kadar yine bir şekilde idare ettim ama yüzden sonrası beni savurdu hatta yerden yere vurdu desem abartmış olmam sanırım. İyilik ve kötülük hep tartışmaya açık ve göreceli kavramlar olarak hayatımızda yer aldı. Burada da bir insanın sabrı, vicdani bakış açısı çok ilginç bir şekilde ele alınmış. Önemli bir spoiler vermeden nasıl anlatılır bilemiyorum ama bu kadar etkileneceğimi bilseydim okumaya başlamadan önce bir durup düşünürdüm yalan yok kuvvetli bir bünyeniz varsa kaçırmayın derim
Kralın LanetiWill Heinrich · Jaguar Kitap · 20241,815 okunma
Sanırım ne tek başına iyilik, ne de tek başına kötülük diye bir şey vardır. Bunlar birbirlerinin gölgesi olduğundan, biri olmadan diğeri var olamazdı: İyilik ve kötülük birbirlerinin ayrılmaz parçasıdır.