"Sartre, cehennem başkalarıdır diyor ve haklı da. Sorun şu ki ben bazı zamanlar başka biri oluyorum yani cehennemin kendisi oluyorum; ben kendi cehennemimim."
Okumam gereken kitaplar bana dünyayı açıyor ve düşündüğümden daha geniş olduğunu fark etmemi sağlıyordu. Bana cesaret veren ve gözlerimi açan kitaplar okuyordum ve hala dünyanın beni kirletmediğini düşünüyordum.