sanıyorum ki, hiçbir zaman gerçek bir yaşam yaşamayacağım; çünkü bana öyle,bütün inceliğimi, şimdiye, gerçekliğe ait bütün duygularımı kaybetmişim gibi geliyor; çünkü sonunda, kendi kendimi lanetlemişim; çünkü fantastik gecelerimin ardından üzerime hayal kırıklığı anları çullanıyor, ne kabus!