kahvelisincap

Gerek Yok
Puan vermedi·244 syf.·
2021 40. kitabı
Neden bitti ki ? Dediğim romanlardan biriydi diyebilirim . Aşk temalı görünse de okudukça içinde bir sürü süpriz detay barındırdığını söyleyebilirim . “Yaaa gerçekten mi “ dediğim çok yer oldu . Dili sade ve akıcıydı. Caner,Efsun ve diğer karekterlerin aramızda olabileceği hissini rahatlıkla uyandıran bir kitap . Bir insanı anlamakla ilgili muhteşem ipuçları saklanmış içerisine . Tavsiye ederim Efsun Selahattin Demirtaş
Kişisel Gelişim
EfsunSelahattin Demirtaş · Dipnot · 20244,882 okunma