nur

nur
@bergamott
“ama bu kelimeler, üzüntümüzün derinliğini ifade edebilir mi?”
“Hayatın, mutlu olmak için çok çok karmaşık olduğu hissi…”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir keresinde, roman karakterlerinin hepsi biraz uyumsuz kimselerdir, o yüzden yaşamın içinden, sıradan insanları temsil ederler demiştin ya. Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz."
"İlla ki dünyada kendisini sevmeyi bilip başkalarına da zarar vermeyen biri vardır ama."
“Minjun, kaybettiğini bile fark etmediği değerli bir eşyayı tesadüfen bulmuşçasına Wooshik’e bakmıştı…”
“Kendi kuyumu kendim kazdım. İlk ben âşık oldum.”