Pişmanlık insanın kendi tanımında duyduğu rahatsızlıktır. Tövbe insanın bir önceki tanımını reddetmesi kendisini yeniden tanımlamasıdır. Eğer davranışları insanın pişmanlığa ve tövbeye değil hoşnutluğa götürüyorsa insan kendi tanımına sahip çıkıyor demektir.
Okuduğum en berbat ve gereksiz kitap. Kimseye tavsiye etmem. Hatta derim ki Allah rızası için okumayın. Hiç bir şey katmıyor insana. Sadece kitap kapak tasarımı ve ismi hoş. Yoksa bir puan bile hak etmiyor.