Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
Hata yapmaktan korkuyorsun. Korkma. Hatalardan fayda sağlanabilir.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplar aptal, salak olduğumuzu bize hatırlatmak için var.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Kitaplardan bu kadar nefret edilmesinin ve korkulmasının sebebini şimdi anlıyor musun? Onlar hayatın yüzündeki gözenekleri gösterir. Rahatına düşkün insanlar balmumundan aya benzeyen , gözeneksiz, tüysüz, ifadesiz yüzler ister yalnızca.
Sayfa 105·Kitabı okudu
“Keşke…” ifadesi yarının görkemli yönlerini ve tehlikelerini keşfetmemizi sağlar.
Sayfa 11·Kitabı okudu
“Ya şöyle olsa…?” ifadesi bize değişiklik verir, bizi hayatımızdan uzaklaştırır.
Sayfa 11·Kitabı okudu