beril

beril
@berilsen05
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ben geri geldimm:))
Günaydınn🍀
İyi geceler🌙
“Kaçıp korkarak hayatta kalmak kolaydır daima. Savaşarak hayatta kalmak ise cesur insanların işidir.”