Berivanxanim

Berivanxanim
@berivank11
Kendi halinde
...Herşeyin gölge olduğunu bir kere farkedince, artık can acısa da bir acımasa da. O zaman bitmez zannettiğin her türlü çile de biter. Hem öyle bir biter ki artık bitse de farketmez bitmese de farketmez...
Sayfa 202
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa: Dünyada neler gördünüz? dese, herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki...
İnsan nedense, anlayamadığını kötülemeye meyillidir.
“Seninle tanıştığımda hiçbir şey aramıyordum. Aslında bu kadar erken birine aşık olmayı planlamıyordum. Ama sonra seninle tanıştım. Ve bu kadardı. Sanırım bazı şeyler oldu. Seni buldum ve kendimi yavaş yavaş seninle vakit geçirmek isterken buldum. Basitti. Kolaydı. Ve bence en iyi ilişkiler böyle başlar. Hiçbir şey aramıyorsun ve sonra aniden fark ediyorsun.
Bazı kadınlar vardır , Tabiri caiz ise ; Üzerinden kırk katırla da geçsen Kırk satırla da kessen sevmekten yana ; İflah olmazlar... Sevilmedikçe ; daha da çok sevmiştir o kadınlar ... Küçükken bir kez saçları okşanmamiştir fakat ; Gözlerinizin içine inatla bakarlar , aşkla bakarlar ..