19. yüzyılda bilim her konuda coşunca insanlar artık dünyada açlık, savaş, hastalık olmaz diye düşünmüşler. 20. yüzyıla gelindiğinde dünya iki büyük savaşla kan gölüne dönmüş. Bu savaşlarda bilimin keşfettiği kimyasal gazlar kullanılmış. Ve yine atomu parçalayan bilim bu kez de bundan bomba yapıp insanların tepesine atmıştı...