Kitabı okurken ilk 80 sayfaya kadar bir hayli zorlanmış olmalıyım ki uzun sürdü, sonrası ise su gibi aktı. Olay örgüsü, karakterler güzel işlenmiş. Yaşamanın veya yaşayamamanın aciz yönleri okurun yüzüne vurulmuş. Tavsiyedir, net okunur.
“Oysa biz taşlar kadar güçlü, bir o kadar da cansızdık.” -Syf. 216