Yüzünü görüyorum yanı başımda
Ellerini,ayaklarını,gözlerini,burnunu.
Özlüyorum her nefes alışımda,
Tenini,nefesini,kokunu.
Yokluğunu hissediyorum sağıma dönüp baktığımda,
Halbuki biliyorum hep yanımdasın sol tarafımda.
Yıllar deniz, aylar nehir, günler su olsa.
Akıp gitse gözünü açıp kapadığında.
Yanımda ol ilk adımımda,
Sonra yürümeyi, koşmayı,
Nefes almayı, gülmeyi, ağlamayı en çok da sevmeyi öğret bana.
Nihayet yattığımda o taşa,
gülümseyerek başımı okşa.