Gençler Okuyalım, araştıralım, öğrenelim. Atatürk’ ün Türk gençliğinden istediği buydu. Bize güzel bir ülkeyi bıraktı ardında, onu batıya özenelim ve batının kuklası olalım diye değil, ilim ve fen ile kalkındıralım diye bıraktı. Bize yakışan Atamızın izinden yürümek ve onun ardında bıraktığı bu ülkeyi güçlendirip, büyütmek. Yaşa Mustafa Kemal Atatürk 🤍