Nadan bir dünya bu.Kalbimiz inciniyor, fark etmiyoruz. Fark ediyoruz, “ Bir şey eksik, “ diyoruz ama o eksikliğin adını koyamıyoruz ve “Daha iyisini alsam acaba geçer mi?” diyerek tekrar maddeye dönüyoruz. Böylece uçurum büyüyor, boşluk iyice açılıyor.