Aslında bilindik bir yaşam öyküsü. Hayat telaşı içerisinde olan insanların sırtlarında ki yüklerden, kendi küçük dünyalarının dışına çıkan hayallerinden bahsediyor. Okurken aa evet bende bunları yaşadım ve biliyorum diyorsunuz. Yazarla o an bir bütün oluyorsunuz. Bulunduğum Üniversite'nin bir projesinde okuma fırsatı bulduğum bu kitap bizden, içimizden...