Devam ettim içmeye, kendimi mahvetmeye. Dumanlı gözlerle, eriyip gidişimi seyrettim. Bütün düzenleri yıkacaktım, onlara gösterecektim… Serserinin biri olacaktım.
Belki nice Mustafa İnanlar damdan düştükten sonra bir daha kendilerine gelememişlerdir ;belki de daha önceleri doğum sırasında filan ölmüşlerdir. Belki de nice Mustafa İnanlar da bütün görünmez ve görünür kazaları anlattıkları halde ne yapacaklarını bilemedikleri için damdan düşmekten beter olmuşlardır.