Açıkcası pek kitabı beğenmedim. Çünkü ben watpadd ve watpadd tarzı kitap okuyan birisi değilim. Wattpad kitabı okusam bile bu kitap övüldüğü kadar değil bana göre. Kurgusunu beğenmedim. 3.okuduğum Wattpad kitabı oldu ama arasındaki en kötüsü olabilirim. Sadexe beğendiğim yönü üzüntü içermesi o kadar. Normalde 300 falan sayfalık kitapları 1 günde bitiren bir insanım, bu kitabı çok merak ettiğim halde 3.günde bitirdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk defa Ahmet Ümit'in kitabını okudum Uzun zamandır alıp okumak istiyordum ama maalesef alamamıştım ve artık alıp okuyup bitirdim. Öncelikle şunu söylemek istiyorum; sosyal medya da falan bu kitabı ve Ahmet Ümit'in kitaplarını çok sevildiğini, okunduğunu gördüm. Beni bir merak sardı kendime dedim ki ' kesinlikle artık şu kitabı al ve oku!' Lafı uzatmadan kitaba geçeyim. Kitap gerçekten beklentimin üstünde güzel çıktı. İnternetten aldığın için sayfa sayısına bakmamıştım. Genelde çok kalın kitaplar okuyamıyorum ( yazıları küçük olduğundan.) ama elime geçtiğinde dedim ki ben bunu nasıl bitiricem. Okumaya başladım ilk başta odaklanamadığımdan anlayamamıştım ama sonra kitap beni içine çekti. Dili sade ve yalın günümüze göre çok bilinmeyecek kelimeler yok denecek kadar az. Betimleme olmasına rağmen sıkıcı olmadan gayet bir şekilde betimleme yapılmış. Akıcı ve sürükleyici. Kitabı okumaya başlıyorum bir süre sonra gözlerim ağrıdığı için bırakmak zorunda kalıyorum ; bırakınca da hemen okuyayım diye kitabı arıyorum. Kitapta hem mitoloji hemde siyaset konuları ele alınmış o yüzden tam bana hitaben bir kitaptı. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.