Eskiden konuşmaktan sevişmekten heyecan duyarlardı, şimdi birbirlerine kızmaktan, haklı olduklarını hissedip birbirlerini azarlamaktan heyecan duyuyorlar.
Yalnızlık mı? Bin bir türlü insanın canını dişine takarak yaşayabildiği bir şehirde, anne babamız yaşında insanların dinlendiği, çocukların tiner kokladığı bir şehirde, yalnızlık değil öfke duyulur ancak.