b

"...Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim: 'Genel Mutluluk' falan bekleyemem... Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım daha iyi..."
Sayfa 342 - Raskolnikov·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bence, gerçekten büyük insanlar, büyük acılar çekmek zorundadırlar."
Sayfa 330 - Raskolnikov·Kitabı okudu
Edebiyat
" Sanrılar, anlamsız korkular, saçma hayaller... hepiniz geri! Yaşam var ve ben yaşıyorum!.."
Sayfa 233 - Raskolnikov·Kitabı okudu
Edebiyat
"... Hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor... Bu artık yadsınamaz bir gerçek, bir belit. İlginç bir şey, acaba insanlar en çok neden korkarlar? ..."
Sayfa 2 - Raskolnikov·Kitabı okudu
Edebiyat
" Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir, anlıyor musunuz? Çünkü her insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi?.."
Sayfa 55 - Marmeladov·Kitabı okudu
Edebiyat