"..ahirete göçmüş olanlarda, yeryüzünde yürüyenlerden daha fazla hayatiyet olduğunu fark ettim. Mübarek bir velinin kabrine her gidişimde, sanki uzun bir ayrılıktan sonra sıcacık bir dosta yeniden kavuşuyormuşum duygusuna kapıldım."
Neresinde, hangi zamanında inmeliyim hayatın? Elimde taş mı var gül mü?Yüreğimde soluk soluğa kalan, heybetli şahlanan atlar ne zaman vurulacak sessizce?..
07.02.25