Berrin Çelik

Berrin Çelik
@berrin1441
Senin bu kadar mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazirlandiklari zaman izin verirler.
15 Nisan
18 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Artik sanki yasamiyorum, yasayan birini seyrediyorum; daha once bildigim romani okur gibiyim.Bir roman , kendini okumaya baslasaydi herhalde bu kadar sıkıcı bulurdu kendini..
Reklam
" Her isin bir sonrasi olmasaydi ne iyi olurdu."
Plak , gramofon, kadin..her şey siyahti; kadinin sesi bile siyahti.
Bazi insanlarin , bazi seylere hic haklari yoktu: ne var ki , insanlar da en cok ,bu hic haklari olmayan seyleri yapiyorlardi.
"Neden yasiyoruz sanki biz ?" diye soruyordu Selim Bey.Kisa zamanda samimi olmuslardi . "Sıkıntım da benimle birlikte ihtiyarliyor," diyordu."Eskiden oldukca canli ve neseli bir sıkıntiydi ; simdi benim gibi aksi , cekilmez ve gittikce hicbir seyi begenmez oldu."
Reklam