Beklemesini bilenler herhalde bu dunyada bulunan ( bulunmasi gereken) insanustu bir kuvvetin gozunden kacmazdi. Kendilerine yazik edenler , zamanin her seyi nasil halledeceğini bilmeyenlerdi.
Derinliklerinde bir yerde, beklemesini bilirse butun tuzaklarin ortaya cikacagini ve kotu insanlarin konusarak sonunda kendini ele vereceklerini hissederdi.
Bir sonuca varmadan dagilan binlerce konusmanin acisi coktu icime.Olu dogdugu icin, kimsenin icine islemedigi icin hemen unutulan binlerce sozun agirligini duydu.