Herr berschsion

Herr berschsion
@berschsion
Hangisi daha kötü olurdu; bir canavar olarak yaşamak mı, yoksa iyi bir insan olarak ölmek mi?” bellavi perdi mutatus sum
Bir yerden tanıdık geldi...
Feodal asillerin bir sürü hakları varken, vergiler halkın sırtındaydı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bir Fransız diplomatı," İngilizler Hollanda'yı kaptırmamak için, gömleklerini satıncaya kadar Fransa ile savaşırlar" demişti.
En kötüsü de oydu işte: hayatının en mutlu dönemine bakıp, yaşadığı mutluluğun gerçek olup olmadığını bilmemek.
boşluk hissi zordur
Her gün kendimi biraz daha iyi hissedeceğimi umarak kalkıyorum. Bazen öyle de oluyor. Sonra gece çöküyor ve o hala yok.
Ona öylesine alışmıştı ki, bir hafta gözüne sonsuzluk gibi geliyordu.