Bersu

Bersu

, 2026 okuma hedefini ekledi.
Hızlı olma tamam mı çok hızlısın, biraz yavaş. Çok hiperaktif Ebrar bildiğiniz gibi değil.
2026 OKUMA HEDEFİ
0/5 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
5 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı
38 günde 1 kitap okumalı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Madem kitap okuyamıyorum...
Tiktokta gönderilere yazdığım yorumları okurken "watty kitapları hakkında yapabileceğiniz en sert eleştiriyi yapın" adlı videoya yaptığım bir yorum gözüme çarptı. Çarpmasının nedeni dede korkut destanı gibi upuzun yazmış olmam. Bende buraya atayım dedim buyrunuz✨ TT Yorumum: watty kitaplarının türk dizisi gibi yazılması, karakterlerin isimleri hikâye/ hikâye başlığı ve birbirleri ile uyumlu olacak diye absürt isimler konulması, erkek karakter ciddi, sert yapıda olsa bile kadın ana karaktere gelince bir anda kedi olması, onu takıntı derecesinde çok sevmesi(Yok neymiş "sensiz nefes bile alamıyorum" aq git doktora o zaman nefes problemin var demek ki), sana bunu kim yaptı klişesi, erkek ve kadın karakterin birbirlerine lakap takması(ama genelde hep erkek takar), kadın karakter güçlü diye erkeklere karşı hep bir tavırla gezmesi, güçlü kadın karakter yazıp erkek karakter olmadan bir beladan kurtulamaması, ana karakterlerin kusursuz, güçlü, iyi fizikli ve aynı tip karakterde yazılması(gözlerim Allah katına çıkacak inşallah şu yazı çabuk biter), her bir kitapta illa kadın ve erkek karakter olup aralarında bir aşkın geçmesi, her bir karakterin ruh ikizlerini bulmuşçasına aynı zamanda biriyle eşleşmesi, yan karakterlerin sadece ana karaktere motive vermek ve ana karakterlerin arası bozukken aralarını düzeltmek için var olması, erkek karakterin kadın karakter ne yaparsa yapsın onu çok sevmesi(robot mu bu adam?), erkek karakterin ana kadın karakteri küçüklüğünden beri tanıması, onun ilk aşkı olması ve çok sevmesi ama kadın ana karakterin ondan hiç haberinin olmaması, ve bir gün ne de olsa karşılaşıp evleneceğiz diyerekten ikisinin de sevgililerinin olmaması veya olsa bile onlarında kötü giden ilişkiler olması(aq belki kadın seviyor sevgilsiini????), erkek karakterin habire
1000Kitap
SONUNDA KURTULDUM
Ateşpare 1 artık kitaplığımda durmuyor, onu bir kaç ay önce satmış bulunmaktayım WUHUUUUUUUU! İçerisinde bir sürü sinir krizimi yansıtan argolu cümleler ve resimler vardı, kimse almaz diyordum lakin alan oldu. Ama kim? Elin 11 yaşındaki veledi aldı sanmıştım ama canım arkadaşımın lisedeki HOCASI almış(⁠•⁠‿⁠•⁠) Galiba kitabın içine çizdiğim resimler onu cezbetti- Neyse alan memnun satan memnun, o kitabı o kadar sevmiyordum ki tam bir ağaç israfı olduğunu düşünüyordum. Çok önceden ateşprare için gereksiz ve absürt bir inceleme yazmıştım(sinirden kendimi baya kaptırmışım ve konunun dışına çıkmışım(⁠•⁠‿⁠•⁠)) Şimdi olsa hatrına bir inceleme yazardım lakin hiç iyi yanını hatırlamıyorum bir tek pusat komikti o kadar. Ama beni bu kadar çok sinir krizine sokan bir kitap o zamana kadar hiç okumamıştım bu yüzden hem nefret ediyor hem de sorunsuz linç kusabildiğim için de seviyorum. Hatta hatrına zamanında sinir krizi geçirdiğim zamanlar bir kağıda kendimi çizip kitaba yapıştırmıştım. Şimdi o resmi ajandama yapıştırdım^⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠^ Neyse bugün de şükür yarabbi🤲
1000Kitap

Bersu

, bir kitap okudu
9/10
·280 syf.·
Beğendi
·
165 günde okudu
·
2025 2. kitabı
Oscar Wilde
8.2/10 · 99,3bin okunma
Gümüş Yürek 2 (övmeli gömmeli) Eleştiri
8/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Nasılsınız bakalım gençler, ablanız ortalığı kasıp kavurmaya geldiᕙ⁠(⁠@⁠°⁠▽⁠°⁠@⁠)⁠ᕗ Neyse biliyorsunuz ki adetimdir kitapların kötü yanlarını eleştirip dalga geçmeyi çok severim(⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠) Dedim niye gümüş yüreği eleştirmiyorum? Öncelikle konusunu kısaca özetliyim. Birinci kitapla bu kitap arasında 3 yıl geçmiş. Eiranın dünyasında savaş bitmiş, ailesi evlerine dönmüş amma ve lakin Eira Nos'u kurtarmak için gümüş tepede kendisine ait bir evde kalmış. Sık sık fey dünyasına gidip Marlo ile alıştırma vs yapıyor falan fistan. Sonrasında birkaç gün sonra yola çıkıyorlar Nosu geri döndürmek için. Bataklık bölgesine gitmeleri lazımmış ve buraya gidebilmek için gemiye ihtiyaçları varmış. Bu yüzden veylintona gidiyorlar ardından Marlo eski arkadaşıyla karşılaşıyor, bir hırsız Eiranın kolyesini çalıyor, gemiye gizlice binip esir alınıyorlar, kaptanla anlaşma yapıp parasız çulsuz kalıyorlar, biri ihanet ediyor, Marlo beyefendisi aşık oluyor, benim gönlüm mor gözlüme kapılıyor falan filan derkeeeeeeeeeeen bizim Eira Nosu mosu kurtaramıyor. Sonrasında da biz diyoruz ki; Ne anladın yurdagül NE ANLADIIIIIIIIĞĞĞN?!! Neyse önce beğendiğim ve iyi yanlarından bahsedeyim. Yazım dili zaten iyidi bu kitapta biraz daha gelişmiş. Karakterler arasındaki arkadaşlık bu kitapta daha iyi içime geçti(çünkü 3 yıl geçmiş) Karakterlerin belli başlı kusurlarının olması ve kopyala yapıştır tarzı klasik özelliklerin olmaması bir diğer iyi şey. Bunun en böyük örneği Bast. Bast görüp görebileceğiniz en kusurlu karakter. Ne renk uyumu var ne de doğru düzgün giyinmesini biliyor. Bir süre siyah giyinmişti fakat Eira sağolsun "Siyah sana yakışmıyor giyme." diyince onu da bıraktı çocuk. ZATEN ELLERİNİN İÇİNDEKİ SİYAHLIK DÖVMEYMİŞ BIRAK DA SİYAH GİYİNSİN NİYE KISKANÇLIK YAPIYON EİRA?!! Her neyse, en
1000Kitap
Gümüş Yürek 2D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2024875 okunma