...
Yeni hafta bol enerjiyle, sağlıkla, keyfle gelsin Sevgili Arkadaşlar...
Öyle bir kitap okudum ki, farkındalık geliştiren, durup düşündüren, hayatı bir "es" vermeden yaşayan modern dünyanın karmaşasında kaybolmuş insanına ithaf edilse yeridir dediğim bir kitap.
@leventbulut.tr nin kaleminden @kdysosyal yayınlarından çıktı.
Veri Ve Hayalet
Kaan, bir teknoloji şirketinde çalışan son derece düzenli, kendi minimalist dünyasında en küçük bir aksaklığa ve kusura tahammül edemeyen mükemmelliyetçi bir kişiliğe sahip bir genç adam.
Bir gün silinmesi gereken veri dosyaları arasında bir dosya dikkatini çeker, yirmili yaşlarda bir genç kız on beş yıl öncesinden sitemkar tavırlarıyla seslenmektedır, yarım kalmış hayallerin çığlığını bu sesleniş, dosyalar, şarkılar, yarım kalmış çizimleriyle;
Simge...
Sistemi sistemle kandırmaktır yaptığı ama, dosyayı silmez, Simge' nin yarım kalmış trajik ama tutku dolu hikayesiyle varolma isteği Kaan' ı on beşyıl
önceye ait bu hikayeye âdeta çeker.
Kendi hayatının renksizligi ve yaşanmamış hissi bu hikayenin peşinden gitmek kararını vermedeki en büyük motivasyonu olur derhal yıllık iznini alır.
Bir gün her şeyi geride bırakarak bir yolculuğa çıkar. Üç farklı şehirde Simge' nin izini sürer.
Bu teknoljinin soğuk duvarları arasından bir kaçış, duyguların ve hayallerin özgürce buluşmasıdır. Yalnızca fiziki bir yolculuk değil kendini yeniden tanıma ve tanımlama kendini bulma hikayesi bir başka insanın sessiz cığlığına bir empatidir.
Kaan' ın hayatı boyunca aradığı düzen, kurduğu minimalist düzen değil, paylaşılan bir ânın sıcaklığı, katıksız sevgi, neşe ve sorgusuz güvendi.
"Veri Hold da ilişkiler birer işlem, duygular ise sistem hatasıydı."
Burada gördüğü