Miyavloviç

Miyavloviç
@betersburug
"..ve hissetmek, sadece hissetmek olduğu için kaygıya dönüşmüştür her seferinde."
Alıntı
Reklam
"...Ama gerçekleşebilir olanı düşlersen, o zaman sahici düş kırıklığı diye bir şeyin gerçekten var olabileceğini anlarsın."
Alıntı
"..Yorgunluk, yok olmanın değil, çok daha korkunç ve derin bir şeyin peşindedir: var olmuş olmayı bırakmak; işte bunun hiç yolu yok."
Alıntı
"..O zaman, hayatımızın temelindeki bütün düşünceler, tutkular ve hayatın sürmesi umudunu, üzerine inşa ettiğimiz bütün soylu amaçlar, rüzgârın önüne kattığı bulutlar gibi yırtılır, yarılır ve silikleşir, küle ve pusa, hiç var olmamış, var olamayacak olanın enkazına dönüşür. Ve bu bozgunun ardından, yıldızlı, ıssız gökyüzünün kapkara, amansız yalnızlığı olanca berraklığıyla kendini gösterir.."
Alıntı