Evet, bir kısmını kendi çalışmalarımın oluşturduğu araştırmalar kederin sonlu olduğunu ve bir yıllık süreci ( dört mevsimi, doğum günlerini, ölüm yıldönümlerini, tatilleri, on iki ayın tamamını) atlattığımız zaman, acımızın azalacağını söylüyor, biliyorum. Yıllık döngüyü iki kere yaşadıktan sonra neredeyse hepimiz hayata yeniden katılacağız.