Delikanlı hayvandır velhasıl kedi... Bir kedi tanıyıp da hayran olmamak mümkün değildir... Âşık mı olacaksınız, önce kedileri sevmekle işe başlayın...
Bir kediyi sevemeyen, onun iç dünyasını anlayamayan insan, aşkı nasıl hissedebilir?
Boyun eğmemeyi öğretir insana kedi. Bir kediyi, sadece yiyecek vererek, şirinlik yaparak, kendinize çekemezsiniz. Gönlünü alacaksınız, sevgi vereksiniz...
Bir çığlık düşer, ıssızlığına gece, dünyanın,
Can çekilir, güneşim senken,
Gittiğinde penceremden..
Ve karanlık çöker ışığım gider,
Sensizlik beni alır gider...
Aşk zaten içimizde büyüttüğümüz bir masal değil mi? Yüreğimizin en temiz yerlerini daha bir temizleyip, oraya aşk demiyor muyuz? Sonra o yere bir sahip aramakla geçmiyor mu bir ömür?