Zehra Betül Yılmaz

Zehra Betül Yılmaz
@betuly00
Neyse,kalbini sağlam tut...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları. "
Duygu/Düşünce
" Burada böyle oturup kendimle içimde olmadığını adım gibi bildiğim şey arasında hırpalanıp durmak zorunda olduğum için kendimden nefret ediyorum." Sylvia Plath
" Yalnız ölmek için doğmuş, Kalabalık insanlarız... Çok seveceğiz, Yalnız ve pişman öleceğiz..."