beyaban

beyaban
@beyaban_
"Hiçbir şey" diyen bir cümlenin ortasına terk edilmiş bir kelimeyim.
“Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.” Nazım Hikmet Ran
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sıradan bir insan iyiyi, kötüyü dışarıdan bekler. Düşünen bir insan ise kendinde bulur.
" Eğer ölüm herkes için olağan ve meşru bir sondan ibaretse, insanların ölmelerine engel olmak niye?"

beyaban

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
13 saatte okudu
·
2021 17. kitabı
Anton Çehov
8.1/10 · 87,3bin okunma