beyaban

beyaban
@beyaban_
"Hiçbir şey" diyen bir cümlenin ortasına terk edilmiş bir kelimeyim.
İçi ne kadar doldurulursa doldurulsun, yine de hafiftir hayat. Çünkü altı deliktir. Delikse, ölümdür. Bütün kazançlar bu delikten kayıp gider.
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ölmeye hepimiz mecburuz! Kolaysa yaşamaya mecbur ol!"

beyaban

, bir kitap okudu
Puan vermedi·531 syf.·
8 günde okudu
·
2021 18. kitabı
Hakan Günday
7.9/10 · 35,4bin okunma
Kaybedenler, kendi kendini yetiştirmiş kişiler gibi, kazananlara oranla çok daha geniş bir bilgi ağına sahiptirler; kazanmak istiyorsan tek bir şey bilmen, her şeyi bilmekle zaman yitirmemen gerekir; derin bilginin hazzı kaybedenlere özgüdür. Biri ne kadar çok şey biliyorsa, işleri o kadar ters gidiyor demektir.
Edebiyat