Kitapveben

Kitapveben
@beyaz1234
Belki de edebiyatçılık, anlatmaktan çok, bir anlama uğraşına dayanıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı ; olmazsa olmazı : Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşamda olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez.
''' insan karışıktır, durmadan değişir ,,,
Bu daima böyledir. Hâdiseler kendiliğinden unutulmaz. Onları unutturan, tesirlerini hafifleten, varsa kabahatlilerini affettiren daima öbür hadiselerdir..