-"Bu kapıda sevdiğin var mı?"
-"Başta Resulullah (sav), Ashâb-ı Kirâm ra, evliyâların kutbu Abdulkadir Geylâni hz. ks, tüm evliyâullah ra, İmam Şâfiî ra, Ahmed b. Hanbel ra, İmam-ı Âzâm ra, İmam Malik ra, İmam Rabbânî ra, İmam Tirmizî ra, İmam Nevevî ra, İmam Gazali ra, Fudayl b. İyad ra, İbnü'l Cevzî ks, İbn Kayyım El-Cevzîyye ks, Atâullah El-İskenderî ks, Bediüzzaman Said Nursî Hz. ks..."
Onları hatırlayınca bile sanki üzerime kalın bir aba örtmüşler de bu aba beni dünyanın bütün şerlerinden muhafaza ediyormuş gibi bir his doğuyor içime.. öylesine güven, huzur veriyor, sıcacık hissettiriyor.. kendini emin insanların meclisinde, salihlerin ocağında buluyorsun bir anda.. Bunca âlim, ya olmasaydı biz ne yapardık? Kiminle ünsiyet ederdik, kime ısınırdık bu soğuk dünyada?