Gönülleri
Çaydan
Kahveden
Şiirden
Müzikten
Kitaptan
Sevgiden
Barıştan
Doğadan
Geçen insanlar var
İşte onlarla güzelleşir bu dünya️
Def kadının en güzel süsüdür
Midyat
Birileri demiş kral öldü söyleyin onlara kral sahalara geri döndü 🤣🤣 uzun bir süre olmuştu canım 1000 k eksikliğin bariz belliydi neyseki yine birlikteyiz 🙏🥰
Dengê stranekî Hesen Zîrek di nav kolanan de bilind dibe:
Singê te penêrê kurdî ye...
Dukandarek di nav dukandaran de:
-Mastê îranî, penerê tirkî, hingivê siûdî, penêrê tirkî...
Dengê stranekî Hesen Zîrek di nav kolanan de bilind dibe:
Singê te penêrê kurdî ye...
Dukandarek di nav dukandaran de:
-Mastê îranî, penerê tirkî, hingivê siûdî, penêrê tirkî...
Diyelim ki,
Biz öldük, siz kaldınız.
Diyelim ki,
Kurudu ormanlar, nehirler, yuvalarında kuşlar.
Diyelim ki,
Ateş olup küller üfürdünüz memlekete.
Baktınız,
Kalmamış yakacak tek bir ağaç,
Sönmeyen ocak,
Akacak tek damla gözyaşı.
Sonra..?
Geçip ortasına ölümün düğün mü kuracaksınız..?
Diyelim ki kurdunuz,
Külden ağaçlar,
Uçmayan kuşlar,
Ağıtlar,
Bu ziftli yaslar sarmışken toprağı
mutlu mu olacaksınız..?
Bize nasip bunca kalp ağrısından
size tatlı huzurlar kalır mı dersiniz..?
YAZIK..!!!
Davaya ibadet diye diye, toprağına ihanet edensiniz.
Lakin unutmaz toprak..!!!
Bakın göreceksiniz..
Yakan,
Yıkan,
Bozan,
Ölüm saçan ellerinizden ayırmayın gözünüzü.
Onlar boğacak sizi.
Yavaş ve acı içinde kesilecek nefesiniz,