Tüketmeyen insan kayıt dışı bireydir. Ekonomik çarkın içinde zerre kadar payın yoktu. Yirmi yılda bir palto ve ayakkabı aldığım için esnaf arkadaş edinemedim.
Herkesin hesaba kitaba, akla, matematiğe yöneldiği, rasyonellikten bahsettiği bir çağda; az olan hayat çok olan ölümden daha değerli hale nasıl geldi? Bilen var mı?