Diyorlar ki o kızı nasıl beğenmiyorsun? Yüksekten uçtuğumu iddia ediyorlar ama adım gibi eminim ki eğer onun yerinde ben ve benim yerimde o olsaydı tam tersine gene bana kızarlardı "böyle üstün biri senin ne haddine, herkes dengi dengine, böyleleri sana bakmaz"derlerdi. İki tarafa da haksızlık etmeyin, adil olun.