📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
OLGA:
Zaman geçecek, bizler de sonsuzca ayrılıp gideceğiz yaşamdan.Yüzlerimiz, seslerimiz,kaç kişi olduğumuz,hepsi unutulacak.Ama acılarımız, bizden sonra yaşayacak olanlar için sevince dönüşecek; mutluluk, dirlik düzenlik egemen olacak dünyaya.Minnetle, hayır duasıyla anımsayacaklar bugün yaşayanları.Yaşayacağız!
İRİNA:
Bir gün gelecek, herkes bütün bunların nedenini, bu acıların neden çekildiğini öğrenecek.Gizli hiçbir şey kalmayacak, ama şimdi yaşamak gerek...Çalışmak gerek.Yalnız çalışmak!
MÂŞA:
Bırakıp gidiyorlar bizi.İçlerinden biri büsbütün, sonsuzca ayrılıp gitti.Hayatımıza yeniden başlamak için yalnız kalıyoruz...Yaşamak gerek...Yaşamak gerek...