tek kelimeyle mükemmel diyebilirim . bayıldım .emrenin egosu ve cansunun tatlış tavırları ikisini de birbirini çekiyor ve müthiş bir kitaba başrol oluyor
kağanın çok etkileyici olması ve buketin bu çekime kapılması sonucu ortaya çıkan bu hikaye içinde aksiyon macera aşk tutku ve daha bir çok şeyi barındırmakla ilgimi fazlasıyla çekti